od tego semestru w dziekanacie robią jakieś problemy z opłatą za studia w ratach i kazali mi napisać podanie do Pani Dziekan od spraw ogólnych. Napisałem je i otrzymałem w decyzji odmowe. pewna Pani poradziła mi żebym przeczytał swoją umowe z 2008 roku bo wtedy ją podpisywaliśmy ( a przynajmniej ja)twierdzi ona że prawdopodobni w tej umowie napisane jesczze było żę opłate można skłądać w ratach a wtedy myśle żę nikt mi tego zabronić nie może bo umowa to świętośc. jesczze jedno pytanie czy dostalismy kopie tej umowy? nie moge jej znaleźć jakby ktoś mógł to niech zajrzy do niej i zobaczy na pkt dotyczący opłat co dokładnie tam jest napisane. dziekuje
"pkt. 5. Opłaty semestralne wnosi się jednorazowo lub w 2 równych ratach*. pkt. 6. Terminy wnoszenia opłat: - przy płatnościach jednorazowych najpóźniej do 5 paźdz (w sem zimowym) oraz do 20 lutego (w sem letnim) - przy płatnościach ratalnych najpóźniej do 5 paźdz/5stycznia/20lutego/5czerwca*." * oznacza niepotrzebne skreślić - przy czym nic nie jest wykreślone!
Jak dotąd nie było problemów. A po co ty to załatwiałeś w dziekanacie? - ja zawsze szłam z kwitkiem z opłatą w kwocie 1100 zł na zapisy i nikt mi problemów nie robił.
bardzo mnie cieszy to żę w umowie jest tak napisane dopóki nie podpisza z nami nowej możemy płacić w ratach. Byłem świadkiem sytuacji gdzie jeden facet nie mógł nic załatwić w dziekanacie ponieważ samowolnie zapłacił w ratach bez napisania podania. Zapewne podpisał umowe później niż my możliwe żę jest ona zmieniona jakiś czas temu ukazało sie też ogłoszenie żę bez podania nie mozna płacić w ratach znalazłem takżę żę za niezapłacenie w odpowiednim czasie można być skreslnonym z listy studentów lub będą naliczone odsetki. Odkąd jest nowa Pani w dziekanacie są nowe porządki tylko chyba zapomnieli żę nas to nie dotyczy ponieważ mamy to zagwarantowane w umowie - i przypomne im to w przyszły weekend. Może jestem troche przezorny ale myśle żę przez nową panią w dziekanacie teraz będzie wszystko uwazniej sprawdzane dahit - tak 2200 nadal natalia j - dzięki za umowe
chciałem to załatwić według zasad myślałęm żę podanie to formalność a tu....zonk;P zawsze mozna liczyć na bałagan a na zapisach przyjmują wszystko ;P trzeba zapłacić 1100 zł - według regulaminua próbowałaś już płacić 550 zł jako 1 rate?
Dobra, to jak jest teraz z tymi opłatami? Ten nowy system nie nalicza mi żadnych opłat, mam sobie samemu policzyć poprawki i wysłać na konto, które mi podali wraz z opłatą za sem? Mam jakiś termin z opłatą?
Niestety od tego semestru postawili ultimatum w formie aneksu do umowy (z nową kwotą 2200zł) i niestety zmienionym zapisem uniemożliwiającym "sprytne" płacenie 2x 1100zł :/
W tym semestrze płacimy po zapisach (chyba do 30 października). Kwota do zapłaty oraz numer konta pojawi się w systemie Edukacja po zapisach.